→ 15.10.2017 - NOWA RADA DUSZPASTERSKA

W związku z upływem kadencji wybranych przed 5 laty Parafialnych Rad Duszpasterskich, zarządzeniem ordynariusza diecezji tarnowskiej w całej diecezji odbyły się wybory do tychże Rad.

W naszej parafii do Rady Duszpasterskiej zostali wybrani:
- ze Szczyrzyca: Majka Bogusława, Majda Henryk, Bąbel Stanisław;
- z Janowic: Czepiel Barbara, Kapuściak Elżbieta, Czepiel Grzegorz, Bąbel Janusz, Faron Rober, Nowak Włodzimierz;
- z Pogorzan: Mazgaj Marta, Rapacz Marek , Grzywa Zofia.

Z urzędu w skład Rady wchodzi organista Stanisław Pigoń.

Nowy[...]

→ 14.10.2017 - ZAKOŃCZENIE NABOŻEŃSTW FATIMSKIECH

ZAKOŃCZENIE NABOŻEŃSTW FATIMSKIECH

W miesiącach od maja do października, regularnie w drugie soboty miesiąca gromadziliśmy się na Mszy Świętej a następnie nabożeństwie fatimskim. Serdecznie dziękujemy Wszystkim za obecność a przede wszystkim za wspólną modlitwę. Staropolskie Bóg zapłać składamy orkiestrze parafialnej za oprawę muzyczną naszych nabożeństw.[...]

→ 7.10.2017 - RÓŻANIEC DO GRANIC

RÓŻANIEC DO GRANIC

W święto Matki Bożej Różańcowej, na granicach Polski ludzie dobrej woli zgromadzili się, by modlić się na różańcu. Uczestniczyliśmy i my w ogólnopolskiej i międzynarodowej akcji modlitwy Różaniec do Granic, gdzie modliliśmy się między innymi za Ojczyznę i swoich osobistych intencjach. Za wspólną modlitwę, świadectwo wiary i obecność DZIĘKUJEMY[...]

→ 4.10.2017 - PIELGRZYMKA UCZNIÓW SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II. NA JASNĄ GÓRĘ

PIELGRZYMKA UCZNIÓW SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II. NA JASNĄ GÓRĘ

Wśród kilkunastu tysięcy uczniów szkół imienia Jana Pawła II, a także ich nauczycieli i katechetów, którzy modlili się na Jasnej Górze w Częstochowie, byli i nasi uczniowie. W drodze powrotnym odwiedzili Opactwo Ojców Cystersów w Jędrzejowie.[...]

→ 1.10.2017 - NABOŻEŃSTWA RÓŻAŃCOWE

NABOŻEŃSTWA RÓŻAŃCOWE

W niedziele października gromadziliśmy się na modlitwie przy kaplicach różańcowych. Nabożeństwa ubogacała parafialna orkiestra.[...]

→ 4.09.2017 - UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO

Wakacje dobiegły końca. Podczas Eucharystii prosiliśmy o Boże błogosławieństwo na czas zdobywania wiedzy i kształtowania charakterów, na czas umacniania wiary, budowania naszej przyjaźni z Panem Bogiem i z bliźnimi. Następnie wszyscy razem udaliśmy się do naszych szkół.[...]

→ 15.08.2017 - UROCZYSTOŚCI ODPUSTOWE

UROCZYSTOŚCI ODPUSTOWE

W uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny nasza wspólnota parafialna przeżywała uroczystości odpustowe. To najstarsze święto maryjne w Kościele. Powstało na Wschodzie („Zaśnięcie Bożej Rodzicielki”), a od VII znane jest także na Zachodzie. Uroczystościom odpustowym przewodniczył i homilię wygłosił Ksiądz Biskup Władysław Bobowski. Po Mszy świętej zostały pobłogosławione bukiety z ziół, kłosów i kwiatów.[...]

→ 12.08.2017 - NABOŻEŃSTWO FATIMSKIE

NABOŻEŃSTWO FATIMSKIE

Mszą Świętą a następnie Różańcem Fatimskim rozpoczęliśmy Triduum, które jest przygotowaniem do uroczystości odpustowych[...]

→ 15.06.2017 - Boże Ciało

Boże Ciało

W czwartek, 15 czerwca, celebrowaliśmy uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa – Boże Ciało. Z Chrystusem utajonym w Najświętszym Sakramencie wyszliśmy w uroczystej eucharystycznej procesji z kościoła na drogi naszej wioski. Dziękowaliśmy Panu Bogu za dar Eucharystii, prosiliśmy Chrystusa o błogosławieństwo i pokój dla Kościoła powszechnego, dla naszej Ojczyzny i naszego narodu[...]

→ 8.06.2017 - XI ZJAZD SKC - TARNÓW PARAFIA BŁ. KAROLINY

XI ZJAZD SKC - TARNÓW PARAFIA BŁ. KAROLINY

8 czerwca 2017 roku, członkowie Szkolnego Koła Caritas działającym prze Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum Jana Pawła II w Szczyrzycu wraz z opiekunami o. Piotrem Pucia, p. Martą Mazgaj i p. Sebastianem Kapuściak wzięli udział w XI Zjeździe SKC, który odbył się w parafii bł. Karoliny Kózki w Tarnowie.
Mszy świętej przewodniczył ks. bp Ordynariusz Andrzej Jeż.
W tym roku przypada także 30. rocznica beatyfikacji Karoliny Kózki, która jest patronką Szkolnych Kół Caritas, a kościół, w którym odbyło się spotkanie, stoi na tym samym miejscu, gdzie[...]

→ 3.06.2017 - WSPÓLNE ŚWIĘTOWANIE

WSPÓLNE ŚWIĘTOWANIE

W sobotę nasza parafialna schola oraz ministranci spotkali się w klasztornym ogrodzie na świętowaniu Dnia Dziecka. Do wspólnej zabawy zostali zaproszeni dzieci i młodzież wraz z rodzicami ze stowarzyszenia “Przystań” w Tymbarku”. Paniom: Marcie, Wioli i Ani za pomoc przy grillowaniu.[...]

→ 7.05.2017 - UROCZYSTOŚCI ODPUSTOWE

UROCZYSTOŚCI ODPUSTOWE

W niedzielę, 7 maja, Mszę św. odpustową ku czci św. Stanisława Biskupa Męczennika odprawił i homilię wygłosił ks. mgr Piotr Fryzowicz z Jurkowa.[...]

→ Opactwo OO.Cystersów

34-623 Szczyrzyc 1

• tel. 18 332 00 04
  • tel. 18 332 00 04 wew. 12 - Muzeum

→ Parafia p. w.
NMP Wniebowziętej
i św. Stanisława BM

34-623 Szczyrzyc 1

• tel. 18 332 05 69 (proboszcz)
  • tel. 18 332 05 70 (wikariusz)
  • email: szczyrzyc@cystersi.pl
Pliki cookies i polityka prywatności